Beste ouder(s), opvoeder(s),

Aangezien het weggetje naar de scouts nog altijd onder water staat, kunnen jullie komende zondag langs de ingang via de Mechelsesteenweg komen. Als jullie het weggetje tussen de huizen Mechelsesteenweg 218a en 220 volgen komen jullie uit aan onze lokalen, er hangt een oranje fluo vestje aan een paaltje om dit weggetje beter zichtbaar te maken. Jullie mogen de leden ook via deze weg terug komen ophalen.

Voor de vergadering van zondag 21 januari gaan we met de welpen, JVK's en de VK's schaatsen in Mechelen. Hiervoor spreken we om 14 uur af aan de schaatsbaan in Mechelen en vragen we aan de leden om elk €8 mee te nemen, in deze prijs zit de inkom en het huren van schaatsen inbegrepen. De leden mogen om 16u45 terug opgehaald worden aan de inkom van ISCM.

Tot dan!

Stevige linker,

Groepsleiding SGV Sint Paulus Bonheiden (A3427S)