13 Dec

Beste ouder(s), opvoeder(s),

Volgende vrijdag 22 december is het weer tijd voor het jaarlijkse kerstfeestje van de scouts! Dit mega leuke feest gaat voor de kapoenen en welpen door van 19u tot 21u, voor de JVK's en de VK's duurt het feestje van 19u30 tot 21u30. Om volledig in de kerstsfeer te komen vragen we aan de leden om elk een klein cadeautje van een waarde van ongeveer €5, deze cadeautjes zullen tijdens het kerstfeestje onderling uitgedeeld worden zodat iedereen iets leuks krijgt. Het feestje gaat zoals gewoonlijk door in de lokalen.

Omdat het voor de ouders natuurlijk ook kerst is, voorziet het Oudercomité een gezellige kerstbar tijdens het kerstfeestje van de leden, waar jullie zeker welkom zijn voor een lekker drankje.

Hier nog eens een snel overzicht van de start- en einduren van het kerstfeestje:

• kapoenen en welpen: 19:00-21:00
  • JVK's en VK's: 19:30-21:30

Fijne feesten en tot dan!