Elke zondag staan leiding en leden weer klaar om sjorconstructies te bouwen, dikke Bertha of platte Truus te spelen, estaffettes te houden, water- of modderspelletjes te spelen.
Sint Paulus is doorheen de jaren een “merk” geworden. Van een kleine groep zoveel jaar geleden, groeiden we uit tot een 180-leden tellende organisatie waar heel wat vrijwilligers (leiding, ouders en leden), al heel wat jaren, heel wat tijd en moeite in steken. We creëren op een ludieke, speelse en avontuurlijke manier een niet mis te verstane meerwaarde voor jongeren en gemeenschap. Elke week opnieuw werken we met en aan mensen en bieden hun een veilige omgeving om zichzelf te kunnen zijn, vriendschappen voor het leven te sluiten, hun eigen grenzen en die van anderen te leren kennen en zoveel meer.

De vergaderingen gaan steeds door op zondag van 14 tot 17 uur. Behalve op de laatste zondag van de maand, dan is er geen scouts. Bij scouts Sint-Paulus ben je welkom vanaf het eerste leerjaar.